niedziela, 1 kwietnia 2012

Niall i jego problemy z grawitacją : p

Postanowiłam , że o każdym z chłopaków z 1D zrobię osobną notkę ; ) .

Pierwszy pod lupę idzie Niall Horan ^^ .
Nasz Irlandczyk ; p

(kliknij żeby powiększyć .)


Każda fanka wie , że nasz ukochany blondynek ma lekkie kłopoty z grawitacją .
Zwłaszcza na koncertach ; D
Oto zdjęcia :









ktoś tutaj chyba chciał też sobie polatać.. ; p
ale Niall'owi chyba się to nie spodobało XD

Ja jestem pod dużym wrażeniem , bo jak można tak wysoko skakać ? o.O'
Na prawdę podziwiam ; D

A nie , przepraszam . Przecież to nie jego wina , że grawitacja go nie lubi xp

Druga rzecz jaka kojarzy mi się z Niall'em to oczywiście JEDZENIE ; D
(wam pewnie też xd)
Powiedzieć , że on lubi jeść , to mało . On to jedzenie WIELBI xd


Gdyby to było legalnie ożeniłby się z jedzeniem . Sam to powiedział ; p .
Hmm... długo by chyba ten związek nie trwał , bo podejrzewam , że zjadłby od razu swojego 'małżonka' (nie wiem jak to nazwać XD)

No to teraz parę fot z Niall'a i jego ukochanego jedzonka ; p



haha xd







a tak jest gdy Niall odwiedzi McDonald's... xd

Taak... To musi być miłość XD


Teraz kilka fajnych tekstów ; )

○ Pupa Nialla jest jak bomba zegarowa. ~ Liam Payne
○ Dziennikarz: Jaka jest twoja ulubiona amerykańska potrawa? Niall: Lubię wszystko co jest jadalne!
○ Dziennikarz: Pytanie do Nialla. Kochasz Demi Lovato, prawda? Będziesz pracował z nią w przyszłości? Harry: Pracował w jaki sposób?
○  Dopóki mamy naszych fanów, to marzenie się nie kończy. ~ Niall Horan
○ Niall: Chcę mieć dzieci w przyszłości. Zayn: Przyzwyczaj się. Nigdy nie będziesz w ciąży. (haha xd)
○ Witam dziewczyny, które są piękne i nie wiedzą o tym. Głowa do góry, jesteś piękna. ~ Niall Horan
○ Niall po britach zjadł ser, 6 nugetsów z kurczaka i podwójnego burgera z Mc.
○ Mając 12 lat moi koledzy mieli dziewczyny, ale ja nie. Czułem się samotny, więc zapytałem mamę czy będzie moją dziewczyną. ~ Niall Horan
○ Jestem taką osobą, że gdy jestem smutny to siedzę sam i z nikim nie rozmawiam, ale chłopcy zawsz przyjdą i ze mną porozmawiają. ~ Niall Horan
○ Najszczęśliwszą dziewczyną na świecie będzie przyszła dziewczyna Nialla. ~ Zayn Malik

W to ostatnie nie wątpie , bo przecież wszyscy wiemy , że Niall Horan to wspaniały , uroczy chłopak ; )



No i jak on się rusza ; D



Dużo by tu jeszcze o nim można było opowiadać , ale niestety muszę kiedyś skończyć i zostawić coś na inny raz ; ) I tak nie da się wszystkiego napisać w jednej notce ; p

Jeszcze tylko na koniec dodam filmik  ^^



A więc żegnam Was ,
a naszemu blondaskowi życzę wysokich lotów,  miękkich lądowań i niekończących się zapasów jedzenia ; p


Bye ; )

7 komentarzy:

  1. najlepsza jest 5 kropka xdd haha ; D
    Boshh.. czego oni jeszcze nie wymyślą ; >

    ten filmik " best moments " zajebiaszczy ; DD

    ~Wyrcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. notka miażdży ;) i Niall też ;p haha ;d domii .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta notka totalnie mnie rozwaliła , dziękuje za poprawę humoru w znienawidzony przeze mnie poniedziałek :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się , że poprawiłam humorek ; p

      Usuń
  4. świetna notka i świetny blog !! :)) niall jest taki słodki ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ! Polecam go u siebie ! Zapraszam fanów 1D także na itsgottabeyouuu.blogspot.com .;D

    OdpowiedzUsuń